5.17.2011

Played with Titus Andronicus!!

We played with Titus Andronicus & Dinowalrus in MusicHall Wiliamsburg at April 30th.

We are good friends of Amy from Titus Andronicus.
The first time we met her was when we were in Tokyo, maybe 3,4 years ago.
At that time, She was not in the band yet. 
We couldn't imagine this situation. 
She is lovely & intelligent girl at the off stage. But she is so rock with her guitar & her violin on the stage.
Her headbanging & shout are DOPE.

Full capasity floor+Moshing audience+Titus Andronicus+Dinowalrus+THE SUZAN = FUN!!!

Thanks!!!

NICO
THE SUZAN

タイタスアンドロニカスパイセンと、ディノワラスさんとライブをしました。

私達のタイタスのギタリスト、エイミーと3、4年前からの友達でした。
初めて会った頃は彼女はまだタイタスには入っておらず、このような場所でこのような立場で対バンをするようになるなんて想像もできませんでした。
オフステージでのエイミーは、とてもラブリーで知的な素敵な女子です。
しかし、今日のステージ上での彼女はとてつもないロックをかましていました。
彼女のシャウトとヘッドバンギングはめっちゃかっこよかった。

満員のフロア+モッシュする人々+タイタスアンドロニカスパイセン+ディノワラス+我々!=めちゃパンクでたのしかったー

タイタスのライブは本当に熱くておもしろいよ。
日本の皆さんも見られる機会があったらぜひ観に行ってね!(スーザンのライブ共々ね!)

NICO

No comments: